Szállítási feltételek
A szállítási feltételek dokumentum letölthető PDF formátumban is megtekinthető az alábbi linkre kattintva: szállítási-feltételek
Házhozszállítás
Kérheti otthonába vagy bármely ön által megadott címre a kézbesítést
Kiszállítás GLS futárszolgálattal (3-5 munkanapon belül)
A GLS csak Magyarország határain belül szállít házhoz termékeket.
Érdemes a rendelési adatok megadásakor mobiltelefonszámot is megadni, hogy a házhozszállítást megelőzően a GLS futárszolgálat fel tudja venni önnel a kapcsolatot.
Kérjük, bizonyosodjon meg arról, hogy a név és a cím helyes a kapott számlán.
Szállítási késések előfordulhatnak forgalmasabb időszakokban illetve az időjárási körülmények függvényében.
A Vásárló felelőssége a termék csomagolásának, mint hulladéknak a megfelelő elhelyezéséről gondoskodni.
Szállítási értesítések
- A központi raktárunkból a szállítópartnerhez történő szállításkor a vásárló tájékoztatást kap SMS-ben a szállítási folyamat megkezdéséről. Ezzel egy időben e-mail-en keresztül elküldésre kerül a csomag nyomon követési száma, amire kattintva a szállítópartner honlapján keresztül követhető a csomag állapota.
- A szállítás időpontját megelőző napon a Vásárló az általa megjelölt telefonszámra SMS értesítést kap a termék érkezésének időpontjáról egy 3 órás kézbesítési időszak meghatározásával. Amennyiben a Vásárló számára a megjelölt időpont nem megfelelő, e tényt előzetesen jeleznie kell a Szolgáltató megbízott szállítója telefonos elérhetőségén vagy Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségein.
- A szállítás napján a Szolgáltató megbízott szállítója a kézbesítés előtt 1-2 órával kapcsolatba lép Vásárlóval a szállítmány érkezésének várható időpontját illetően.
- A kiszállítás hétköznap 07:00 ás 19:00 között történik.
Házhozszállítások átvétele
A rendelés átvételekor kérjük, figyeljen az alábbiakra:
- bizonyosodjon meg róla, hogy a csomagok száma megegyezik a szállítólevélen\nyomon követési számon szereplő mennyiséggel
- vizsgálja át a csomagokat, ha sérülést lát rajta, az jelezze a szállítónak
Ha a csomagok száma kevesebb, mint a szállítólevélen\nyomon követési számon látható, jelezze a szállítónak a hiányt. Minden eltérést, bármennyire is kicsi legyen, haladéktalanul jelentse a GOLDY-Bau Kft. részére
Sérült termékek
Ha a csomag/doboz csomagolása sérültnek tűnik, az alábbiakat tegye:
- Tagadja meg a termék átvételét és kérje a szállítót, hogy készítsen jegyzőkönyvet melyben rögzítik , hogy “Sérülés miatt az átvétel megtagadva” VAGY
- Vegye át a szállítmányt, értesítse a szállítót a sérülésről és készítsenek jegyzőkönyvet arról, hogy a termék sérülten került átadásra
- Készítsen fényképet a sérülésről még a felbontás előtt
Így azonosítani tudjuk a sérülések okait és meg tudjuk előzni, hogy a jövőben ne fordulhassanak elő hasonló esetek.
Minden esetben, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot és jelezze a problémát a GOLDY-BAU Kft. részére.